حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

  تلفن تماس: 88427281-021 86120489 86120932

کمپانی IKA با بیش از یک قرن سابقه

کمپانی IKA با بیش از یک قرن سابقه

کمپانی IKA با بیش از یک قرن سابقه

اکنون می توان  نگاهی به ۱۰۰ سال سابقه کاری کمپانی آیکا(IKA-Werke GmbH & Co. KG) در شهر شتاوفن (Staufen) در کشور آلمان انداخت.

این شرکت که در سال ۱۹۱۰ به عنوان تأمین کننده داروخانه ها و بیمارستان ها تاسیس شد ، در سال ۱۹۴۲ پس از بمب باران  شهر کلن به منطقه شتاوفن در برایزگاو(Staufen im Breisgau) منتقل شد. در آنجا به سرعت به عنوان رهبر بازار جهانی برای فن آوری آزمایشگاه و همچنین ماشین آلات پراکنده کننده (Dispergier) مثل هموژنایزر ، همزن و ورز دهنده های آزمایشگاهی توسعه یافت. امروزه بیش از ۸۰۰ نفر در IKA در هشت مکان در چهار قاره کار می کنند.

مهد کارهای امروز IKA در شهر قدیمی کلن بود است. در آنجا بازرگان کرت یانکه (Curt Janke) و داروساز ماکس کونکل (Max Kunkel) در ۱ ژانویه ۱۹۱۰ “Handelsgesellschaft Pharmischerbedarfsartikel Janke & Kunkel OHG” را تأسیس کردند. مشتریان اصلی آزمایشگاه ها ، داروخانه ها و بیمارستان ها بودند.

یانکه و کونکل از جنگ جهانی اول و سالهای بعد از آن که همراهبا تورم و بحران اقتصادی بود بواسطه محصولات و ایده های جدید جان سالم به در بردند. یک پایه الکترولیز پرسرعت ، همزن آزمایشگاهی ، صفحات گرمایشی (هات پلیت) و یک کالری سنج برای تعیین مقدار کالری سوخت ، بهترین فروش در آن زمان بودند. در سال ۱۹۲۹ هربرت و ویلفرید لیبریچ (Herbert and Wilfried Leiberich) به تیم مدیریتی و در سال ۱۹۳۱ رنه استیگلمن پدر(René Stiegelmann senior) به این شرکت پیوستند. خانواده های یانکل و کونکل در سال ۱۹۳۷ شرکت را ترک کردند.

 

جهت استعلام قیمت هیتر استیرر IKA (آیکا) با ما تماس بگیرید

 

در طی “شب ۱۰۰۰ بمب افکن” در ۳۱ مه ۱۹۴۲ ، بخشهای زیادی از کلن ، اتاقهای کار و تولید کمپانی Janke & Kunkel KG.   در زیر آوار و خاکستر قرار گرفتند. بسیاری از ماشین آلات از بین رفته ، تمام اسناد اداری و نقشه های فنی سوخته بودند. از آنجا که انتظار نمی رفت سریع بازسازی شود، سهامداران تصمیم گرفتند کار خود را در شتاوفن (Staufen) در جنوب بادن وورتمبرگ آغاز کنند. آنها ساختمانهایی را اجاره کردند و دوباره تجهیزات آزمایشگاهی را با نیروی کار کلن ساختند. اندکی قبل از پایان جنگ ، در آوریل ۱۹۴۵ ، اشتاوفن توسط فرانسه اشغال شد. رنه استیگلمن پدر به عنوان یک شهروند فرانسه به سرعت با مقامات اشغالگر ارتباط خوبی برقرار کرد. به این ترتیب ، این شرکت از تجزیه جلوگیری کرد و در زمان کمبود مواد توانست در مقیاس کوچک تولید کند. رنه استیگلمن به عنوان یک شهروند فرانسه ، به سرعت با دولتهای اشغالگر ارتباط خوبی برقرار کرد. به این ترتیب ، این شرکت از تجزیه جلوگیری کرد و در زمان کمبود مواد توانست در مقیاس کوچک تولید کند.

پس از اصلاحات ارزی در سال ۱۹۴۸ ، کمپانی Janke & Kunkel با یک برنامه تولید مدرن و توسعه یافته رونق اقتصادی را آغاز کردند. در مهمترین نمایشگاه تجارت بین المللی ، ACHEMA ، که مجدداً در سال ۱۹۵۰ برگزار شد بود ، برنامه کاملاً تازه شده شرکت Janke & Kunkel  برای اولین بار IKA نامگذاری شد. این اسم جدید از حروف اول شرکت  Janke & Kunkelنشات گرفته است. IKA  رونق گرفت و به زودی ساختمانهای کارخانه در مرکز Staufen در کنار هم قرار گرفتن. در سال ۱۹۶۵ این شرکت به یک ساختمان جدید بزرگ در منطقه صنعتی نقل مکان کرد.

رنه استیگلمن پسر در سال ۱۹۸۰ به مدیریت کمپانی Janke & Kunkel KG. یا IKA Mashinenbau  پیوست در سال ۱۹۹۱ مدیریت کلی شرمت را بر عهده گرفت. وی خطوط تولید را با توجه به آخرین فن آوری ها و – آنچه در این صنعت جدید بود – باز طراحی کرد. از آن زمان به بعد ، دستگاه های آبی و جذاب IKA تقریباً در همه آزمایشگاه های جهان چشم نواز هستند.

صادرات همیشه نقش اساسی در کمپانی IKA داشته است و بنابراین این شرکت کارخانه هایی را در خارج از کشور آلمان هم تأسیس کرده است. اولین بار در سال ۱۹۸۵ در سینسیناتی (اوهایو) ، ایالات متحده آمریکا و امروز “IKA-Works, Inc.” در ویلمینگتون ، کارولینای شمالی مستقر است. در سال ۱۹۹۵ “IKA-Works Asia” در پایتخت مالزی کوالالامپور راه اندازی شد. در سال ۱۹۹۹ ، سومین مرکز تولید خارجی در گوانگژو چین افتتاح شد. در همان زمان ، شعبه فروش IKA در ژاپن تأسیس شد. در سال ۲۰۰۹ ، IKA هند ، که در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک دفتر فروش تاسیس شده بود ، تولید خود را آغاز کرد. IKA با داشتن دو شعبه جدید در برزیل و کره همچنان حضور خود را در بازارهای جهانی در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ گسترش داده است.

تحقیقات و توسعه در مقر اشتاوفن Staufen ادامه دارد. این همچنین جایی است که دستگاه های همزن ، مخلوط کن و ورز دهنده آزمایشگاهی برای صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی ساخته و طراحی می شود.

IKA در حال حاضر سرمایه گذاری زیادی در توسعه طرح های جدید و خدمات بهتر برای مشتریان خود در Staufen می کند. رنه استیگلمن ، مالک و مدیر عامل ، با نگاهی خوش بینانه به آینده ، می گوید: “شرکت بین المللی ما با جایگاه بین المللی و با محصولات جدید ، قرن دوم خود را آغاز می کند.”

 

جهت خرید هیتر استیرر آزمایشگاهی IKA (آیکا) با ما تماس بگیرید

برای مشاهده محصولات IKA اینجا کلیک کنید

مشاهده منبع

 

تعمیرات تخصصی تمامی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی از جمله تعمیرات انواع هیتر استیرر در این مرکز انجام میشود

کلیدواژه : IKAآخرین اخبار تجهیزات آزمایشگاهیآیکااخبار تجهیزات آزمایشگاهیتجهیزات آزمایشگاهیتجهیزات آزمایشگاهی IKAتجهیزات آزمایشگاهی آیکاتعمیراتتعمیرات تجهیزات پزشکی و آزمیشگاهیتعمیرات هیتر استیرر آزمایشگاهیخرید تجهیزات آزمایشگاهیخرید تجهیزات آزمایشگاهی IKAخرید تجهیزات آزمایشگاهی آیکاخرید محصولات IKAخرید محصولات شرکت IKAخرید محصولات شرکت آیکاخرید محصولات کمپانی IKAخرید محصولات کمپانی آیکاخرید هیتر استیرر آزمایشگاهیشرکت IKAشرکت آیکافروش تجهیزات آزمایشگاهیفروش تجهیزات آزمایشگاهی IKAفروش تجهیزات آزمایشگاهی آیکافروش محصولات IKAفروش محصولات شرکت IKAفروش محصولات شرکت آیکافروش محصولات کمپانی IKAفروش محصولات کمپانی آیکاقمیت محصولات IKAقیمت تجهیزات آزمایشگاهیقیمت تجهیزات آزمایشگاهی IKAقیمت تجهیزات آزمایشگاهی آیکاقیمت محصولات شرکت IKAقیمت محصولات شرکت آیکاقیمت محصولات کمپانی آیکاقیمت هیتر استیررکمپانی IKAکمپانی آیکامحصولات IKAمحصولات شرکت آیکامحصولات کمپانی IKAمحصولات کمپانی آیکا
admin
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
گاندی جنوبی،ساختمان پاریندخت(پلاک6)
021-86120489 021-86120932 09121333278 09122832594
info@zistdahesh.ir
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X