حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

  تلفن تماس: 88427281-021 86120489 86120932

برنامه های کاربردی میکروسکوپ کانفوکال اسکن لیزری

برنامه های کاربردی میکروسکوپ کانفوکال اسکن لیزری

تشخیص TruSpectral
فناوری پیشگامانه تشخیص TruSpectral نتایج برجسته ای را در مقایسه با نسل های قبلی واحدهای تشخیص طیفی ارائه می دهد. فناوری تشخیص TruSpectral که در هر کانال در میکروسکوپ FV3000 OLYMPUS وجود دارد، انعطاف‌پذیری آشکارساز طیفی را با حساسیت آشکارساز مبتنی بر فیلتر ترکیب می‌کند.

 

چگونه فناوری تشخیص TruSpectral کار می کند
بر اساس انتقال هولوگرام فاز حجمی (VPH) برای راندمان بالا، تشخیص TruSpectal از یک شکاف قابل تنظیم برای انتخاب طول موج تشخیص هر کانال بطور جداگانه تا ۲ نانومتر استفاده می کند.

How TruSpectral Detection Technology Works

 

حساسیت و دقت
فناوری تشخیص TruSpectral که در همه میکروسکوپ‌های کانفوکال FV3000 ادغام شده است، در مقایسه با واحدهای تشخیص طیفی معمولی، توان نوری بسیار بالاتری را ممکن می‌سازد. هولوگرام فاز حجمی نور را با راندمان انتقال تا سه برابر بیشتر در مقابل توری های بازتابی منعکس می کند. در نتیجه تصاویر میکروسکوپ فلورسانس چند رنگ عالی از بافت زنده و ثابت را تولید میکند.

 

راندمان کوانتومی پیشرفته
آشکارساز با حساسیت بالا (HSD) میکروسکوپ FV3000 شما را قادر می سازد نمونه هایی را مشاهده کنید که گسیل آن ها برای مشاهده با آشکارسازهای معمولی بسیار ضعیف است. واحد HSD دارای دو کانال GaAsP با حداکثر بازده کوانتومی ۴۵٪ و خنک کننده Peltier است که برای تصاویر نسبت سیگنال به نویز بالا (S/N) تحت نور برانگیخته بسیار کم، نویز پس زمینه را تا ۲۰٪ کاهش می دهد. واحدهای HSD را می توان برای فعال کردن تصویربرداری چهار کاناله GaAsP با سیستم FV3000 ترکیب کرد.

 

تشخیص TruSpectral چند کانالی با Unmixing شانزده کانال
تشخیص TruSpectral به طور مستقل روی همه کانال‌های میکروسکوپ کار می‌کند و اسکن لامبدا چند کاناله واقعی را تا چهار کانال امکان‌پذیر می‌کند. حالت لامبدا چند کاناله، هم اختلاط طیفی زنده و هم پس از پردازش را برای بدست آوردن نتایج جداسازی طیفی عالی تسهیل می‌کند. با حداکثر چهار محدوده دینامیکی، سیگنال های روشن و کم نور را می توان با تنظیم مستقل حساسیت هر آشکارساز به طور بهینه از هم جدا کرد.

 

عدم اختلاط طیفی
الگوریتم دکانولوشن طیفی سیستم FV3000 امکان جداسازی طیف های همپوشانی را بر اساس اطلاعات طیفی از تصاویر پشته لامبدا می دهد. گفتگوی متقابل فلورسانس بین کانال‌ها را می‌توان با الگوریتم عدم اختلاط هم در حین گرفتن تصویر زنده و هم پس از پردازش حذف کرد و جداسازی تمیز تا شانزده فلوروفور را ممکن می‌سازد.

عدم اختلاط طیفی سلول PtK2 با YOYO-1، Alexa Fluor 488، Rhodamine-phalloidin و MitoTracker Red با استفاده از تصویر پشته لامبدا چند کاناله.

 

دو گزینه اسکنر
بین دو واحد اسکن انتخاب کنید: یک اسکنر گالوانومتر کلاسیک (FV3000) یا یک اسکنر گالوانومتر/رزونانس هیبریدی (FV3000RS).

  • با استفاده از اسکنر گالوانومتر و فناوری وضوح فوق العاده Olympus (FV-OSR)، وضوح تصویر تا ۱۲۰ نانومتر را با نسبت سیگنال به نویز بالا به دست آورید.
  • واحد گالوانومتر گزینه‌های اسکن انعطاف‌پذیر، از جمله اسکن دقیق پیچنده، و همچنین تحریک چند نقطه‌ای با زمان سوئیچ ۱۰۰ میلی‌ثانیه را ارائه می‌دهد.
  • واحد اسکن هیبریدی دارای یک اسکنر گالوانومتر برای اسکن با دقت بالا و همچنین یک اسکنر تشدید برای تصویربرداری با سرعت بالا است.
  • اسکنر تشدید به شما امکان می دهد تا ۳۰ فریم در ثانیه با میدان دید کامل در ۵۱۲ × ۵۱۲ پیکسل یا تا ۴۳۸ فریم در ثانیه با برش دادن در Y برای ثبت رویدادهای فیزیولوژیکی حیاتی، مانند شار یون کلسیم، عکس بگیرید.

هیچ مصالحه ای بین سرعت و میدان دید وجود ندارد
بسیاری از روش‌های اسکن با سرعت بالا، میدان دید را محدود می‌کنند و توانایی شما را برای بررسی مناطق بزرگ با سلول‌های متعدد محدود می‌کنند. اسکنر تشدید در میکروسکوپ FV3000RS میدان دید کامل ۱X را با FN 18 حتی با نرخ فیلمبرداری ۳۰ فریم در ثانیه حفظ می کند. قطع کردن محور Y سرعت ۴۳۸ فریم در ثانیه را ممکن می کند.

پردازش میانگین نورد
در حالی که اسکن با سرعت بالا با قدرت لیزر کم، سمیت نوری را به حداقل می‌رساند، اغلب نسبت سیگنال به نویز را کاهش می‌دهد و به دست آوردن تصاویر با وضوح بالا با گذشت زمان را دشوار می‌کند. با پردازش متوسط رولینگ، می‌توانید تصاویر تایم لپس با سرعت بالا را برای دستیابی به نسبت سیگنال به نویز بهتر تنظیم کنید و در عین حال مقیاس زمانی و داده‌های اصلی را حفظ کنید.

(سمت چپ) داده خام ۳۰ فریم در ثانیه با توان لیزر کم (۰٫۰۵٪، ۴۸۸ نانومتر) به دست آمده است.
(راست) پردازش متوسط رولینگ (۱۰ فریم) روی داده های ۳۰ فریم در ثانیه که با توان لیزر کم به دست می آیند.

 

مشاهده ماکرو به میکرو
مشاهده داده ها در زمینه با مشاهده کلان به خرد. با طراحی مجدد مسیر نوری سیستم FV3000، تصاویر نمای کلی دقیق با بزرگنمایی های کمتر از ۱٫۲۵X ایجاد کنید، سپس به راحتی ساختارها را برای تصویربرداری با بزرگنمایی بالاتر شناسایی کنید. تصویربرداری موزاییکی شما را قادر می سازد تا تصاویر سه بعدی (XYZ) و ۴ بعدی (XYZT) را از میدان های دید مجاور به دست آورید. کل فرآیند از گرفتن تصویر تا دوخت را می توان به طور کامل خودکار کرد و در زمان صرفه جویی کرد و داده های معنی دارتری تولید کرد.

 

 

TruSight Deconvolution: پردازش تصویر برای وضوح بالاتر
با Deconvolution TruSight تاری را حذف کنید و تصاویر واضح تری به دست آورید. الگوریتم های تخصصی cellSens برای میکروسکوپ کانفوکال FV3000 یک گردش کار یکپارچه را از اکتساب تا انتشار با کلیک یک دکمه امکان پذیر می کند. همچنین از پردازش GPU برای نتایج سریع‌تر استفاده کنید.

 

فناوری Olympus Super Resolution (FV-OSR) با حداکثر چهار کانال همزمان
ماژول تصویربرداری سوپر رزولوشن Olympus که برای آنالیز کولوکالیزاسیون مناسب است، می‌تواند چهار سیگنال فلورسنت را به صورت متوالی یا همزمان با وضوح تقریباً ۱۲۰ نانومتر بدست آورد که وضوح میکروسکوپ کانفوکال معمولی را تقریباً دو برابر می‌کند.

  • به فلوروفورهای خاصی نیاز ندارد و با طیف وسیعی از نمونه ها کار می کند
  • استفاده آسان با حداقل آموزش
  • برای دستیابی به میکروسکوپ با وضوح فوق العاده، FV-OSR را به هر سیستم میکروسکوپ کانفوکال FV3000 اضافه کنید

 

TruFocus Time-Lapse Image
فناوری TruFocus آزمایش‌های چند موقعیتی و تصویربرداری طولانی‌مدت با گذشت زمان را قوی‌تر و قابل اعتمادتر می‌کند. فناوری TruFocus از یک لیزر مادون قرمز با حداقل فوتوتوکسیک (کلاس ۱) برای شناسایی مکان صفحه نمونه استفاده می کند و دو حالت برای حفظ فوکوس ارائه می دهد.

  • حالت فوکوس خودکار تک شات (AF) به شما امکان می‌دهد چندین موقعیت فوکوس را تنظیم کنید، و در آزمایش‌های چند موقعیتی، امکان جمع‌آوری کارآمد Z-stack را فراهم می‌کند.
  • حالت فوکوس خودکار پیوسته به طور مداوم عمل می‌کند تا صفحه مشاهده مورد نظر را دقیقاً در فوکوس نگه دارد، و با اجتناب از تغییر فوکوس به دلیل تغییرات دما یا معرف‌های اضافه شده، آن را برای اندازه‌گیری‌های تایم لپس ایده‌آل می‌کند.
  • TruFocus با طیف گسترده ای از شرایط تصویربرداری کانفوکال، از جمله اهداف خشک، ظروف پلاستیکی، و اهداف سیلیکونی سازگار است.

 

تصویربرداری میکروسکوپی با کارایی بالا با لنز های شیئی X Line
اهداف X Line با ارائه تصحیح انحراف رنگی گسترده، تصاویر یکنواخت و دیافراگم عددی بالا، کیفیت تصویر میکروسکوپ کانفوکال FV3000 را بهبود می بخشد.

 

مشاهده بافت عمیق با اهداف غوطه وری سیلیکونی
Olympus چهار هدف غوطه وری سیلیکونی با NA بالا را ارائه می دهد که عملکرد عالی را برای تصویربرداری سلول زنده ارائه می دهد.

  • ضریب شکست روغن سیلیکون (ne≈۱٫۴۰) نزدیک به بافت زنده (ne≈۱٫۳۸) است که مشاهدات با وضوح بالا را در اعماق بافت زنده با حداقل انحراف کروی امکان پذیر می کند.
  • روغن سیلیکون خشک یا سفت نمی شود، بنابراین نیازی به پر کردن مجدد روغن در طول مشاهدات طولانی مدت ندارید.

 

افزایش قابلیت اطمینان تجزیه و تحلیل کلکالیزاسیون لنزهای شیئی با انحراف رنگی کم (PLAPON60XOSC2)
این لنز شیئی غوطه‌ورسازی روغن، انحراف رنگی جانبی و محوری را در طیف ۴۰۵-۶۵۰ نانومتر به حداقل می‌رساند، و شما را قادر می‌سازد تا تصاویر همسویی قابل‌اعتماد به دست آورید و اجسام را با دقت موقعیتی اندازه‌گیری کنید. هدف همچنین انحراف رنگی را از طریق فروسرخ نزدیک (تا ۸۵۰ نانومتر) جبران می‌کند و آن را برای تصویربرداری میکروسکوپی کمی ایده‌آل می‌کند.

  • بزرگنمایی: ۶۰X
  • NA: 1.4 (غوطه وری در روغن)
  • WD: 0.12 میلی متر
  • محدوده جبران انحراف رنگی: ۴۰۵-۶۵۰ نانومتر
  • داده های نوری برای هر هدف ارائه شده است

 

تنظیمات بهینه شده برای آزمایشات الکتروفیزیولوژیک
رویدادهای تصویربرداری کانفوکال را با تجهیزات الکتروفیزیولوژی از طریق جعبه رابط ورودی/خروجی سیگنال محرک همگام کنید. جعبه رابط ورودی/خروجی نیز سیگنال های ولتاژ را به تصاویری تبدیل می کند که می توانند مانند تصاویر فلورسانس رفتار شوند. این به شما امکان می دهد تصاویر مبتنی بر ولتاژ را همزمان با تحریک عکس توسط اسکنر کانفوکال بگیرید.

 

منبع

جهت مطالعه مقاله مرتبط اینجا کلیک کنید

admin
دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه
ارتباط با ما
گاندی جنوبی،ساختمان پاریندخت(پلاک6)
021-86120489 021-86120932 09121333278 09122832594
info@zistdahesh.ir
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X